Make your own free website on Tripod.com

24.MAJ 2003

Proti cilju

Jutro je čudovito. Naredil se je sončen dan, po morju se sprehajajo sto metrov dolgi in 3, 4 ali 5 m visoki oceanski valovi, po katerih se Taja lahkotno dviga in spušča. Sedim na palubi in vonjam svež vonj, ki ga prinaša veter. Dolgo ga že nisem čutil. Enak je spomladanskemu vonju v gorah, ko se topi sneg in spominja na dom. Ura mine kot bi mignil in že je čas za pogovor po SSB ob 7.30 GMT. Do Karibov, kjer sta Roger in Francoise, je že več kot 2.000 milj in najbrž je razdalja prevelika za pogovor v dnevnem času, saj se ne slišimo. Vseeno vsak dan poiskušam vzpostaviti zvezo, zaenkrat brez uspeha. Zato pa se dvakrat dnevno slišim z Vojko in Samom na jadrnici PantaRei, ki je približno 60 milj pred Tajo. Prijetno se je pogovoriti v svojem jeziku, saj je sicer na Netu pogovorni jezik angleški ali nemški. Včeraj sem govoril tudi z ruskim skiperjem na večji jadrnici, ki je jadrala blizu Taje in pluje na Azore. Dogovorila sva se za obisk.

Zalog sveže hrane skoraj ni več. Ostal je šop zelenih banan, ki nikakor nočejo dozoreti, medtem, ko sva ostale pojedla že pred dnevi. Ostali so še štirje navadni jogurti, ki so kot pravkar kupljeni, čeprav v hladilniku ni vedno dovolj hladno. Še tri kristofine imava, nekaj krompirjev, čebul, česna in glavico zelja.

Dan je minil brez posebnosti. Zračni tlak je stabilen pri 1025 mb, veter piha s hitrostjo med 10 in 15 vozli z juga, morje je včasih razburkano, večinoma pa le zmerno vzvalovano, zato je jadranje prav prijetno. S hitrostjo med 5 in 6 vozli v sončnem vremenu hitiva proti mestecu Horta na azorskem otoku Faial. Tam je marina, ki je cilj skoraj vseh jadralcev čez ocean.

Zvečer ob 19 uri sva prijadrala do pozicije 36*05' N in 35*16' W. V 24 urah sva prejadrala 137 milj v povprečnem realnem kurzu 56*. Do Azorov je še 350 milj v kurzu 64*.