Make your own free website on Tripod.com

13.SEPTEMBER 2003

Proti Igoumenitsi

Ob 4. uri zjutraj me je prebudila Janezova budilka na mobilnem telefonu. Treba je bilo vstati in odpluti do Igoumenitse. Ob 9. uri so imeli gostje odhod z ladjo proti Trstu. Dve uri prej pa so morali potrditi svoj odhod. O včerajšnjem okrepljenem severozahodniku ni bilo sledu. Morje je bilo mirno, pihal pa je šibak severovzhodnik. Taja je jadrala s hitrostjo med 2 in 5 vozli. Nekaj po 7. uri smo prispeli do Igoumenitse. Mesto je glavno potniško pristanišče na področju Jonskih otokov. Velike ladje prihajajo in odhajajo tako pogosto, kot letala na katerem od velikih letališč. Več kot kilometer dolga obala je urejena za pristajanje ladij. Tajo smo privezali pred policijsko postajo. Odjaviti sem moral posadko. Upal sem, da bom to lahko storil na policiji. Pa ni šlo. Poslali so me kilometer stran, povsem na konec obale. Pritekel sem tja in začel iskati pomorsko policijo. Nikjer ni bilo nikogar. V kapitaniji so me poslali do carinika. Kaj pa imam jaz s tem, mi je rekel. Port police - pomorska policija je pravi organ, mi je rekel carinik. Spet sem iskal pomorsko policijo. Pred uradom pomorske policije se je nek moški v beli uniformi z našitki z objemi poslavljal od svoje drage. Tudi ta ni bil pravi. Spet sem odšel v kapitanijo. Po 20 minutah čakanja na kapitaniji in več kot uri iskanja pristojne osebe, sem le dobil pečat v dokument, ki dokazuje, da so trije odšli z jadrnice.

Medtem so Renata, Tine in Janez že prišli do ladje, ki jih bo odpeljala domov. Kar skozi ograjo smo si stisnili roke in si zaželeli najboljše do ponovnega snidenja doma. Z Brigito pa so se že prej poslovili na jadrnici. Z Brigito sva s pogledi pospremila ladjo in najine goste, nato pa natočila vodo v že prazen rezervoar. Potem sva se sprehodila po mestu in poskusila nekaj grških dobrot. Popoldne sva odplula proti jugu. Sprva je pihal šibak vzhodnik. Po dveh, treh urah počasnega zibanja je spet zapihal okrepljen NW, s katerim sva s 6 vozli jadrala proti otoku Paxos, ki je skoraj 20 milj južno od Igoumenitse. Ob 17. uri sva prijadrala do mesteca Gaios na Paxosu. Mestece Gaios se razteza ob polkrožnem zalivu, ki ga zapira manjši otok. Med tem otokom in otokom Paxos je preliv, ki je širok med 30 in 100 m v katerem je morje globoko nekaj metrov. Preliv med otokoma nudi popolno zaščito plovilom. Kot večina drugih jadrnic, sva tudi midva zasidrala Tajo in se s krmo vezala za bitve na obali. Zvečer sva se sprehodila po prijaznem majhnem mestecu, ki se razteza ob obali. Na eni strani obalne promenadne ceste je bilo zasidranih in na obalo vezanih vsaj 30 jadrnic, na drugi strani pa vabijo taverne, bari in prodajalne.