Make your own free website on Tripod.com

<<<

VRH SV.TREH KRALJEV - PETKOVEC
10,5 km + 190 viš.m vzponov

Z občutkom zmagoslavja se po isti poti spustite nazaj do Planinske koče in od tu naprej po asfaltni cesti do križišča Vrhnika-Žiri. Mimogrede si oglejte še skrivnostne podzemne rove Rupnikove obrambne linije. Pri kopanju teh so vojaki naleteli na jamo, ki je pravi labirint in je izziv tudi za najbolj izkušene jamarje!

Vhod v podzemlje

Nedaleč od križišča, v smeri proti Žirem, je pod cesto na desni strani, presihajoče Račevsko jezero. Običajno je enkrat v letu brez vode, sicer pa predstavlja prijetno osvežitev v vročih poletnih dneh.

Ljubitelji debelih dreves lahko poiščejo lovsko kočo pod Smrekovcem. Pri njej namreč raste skupina petih mogočnih duglazij. Največja je visoka 36 m in ima prsni obseg 410 cm.

Gostilna Kasarna v Smrečju pride prav žejnim in lačnim, pa tudi tistim, ki si zaželijo le kratkega počitka ob prelepem razgledu. Če vas ne prvo ne zadnje ne pritegne, zavijte desno že v križišču pred Smrečjem. Bolj in manj pomembne gozdne poti se od tu naprej močno prepletajo, zato pogled na karto ne bo odveč.

Da ste na Petkovcu boste vedeli, ko ugledate cerkvico sv. Hieronima. Le vzemite si toliko časa, da svojim očem privoščite uživanje ob prelepem razgledu tudi s te točke! Za ostale potrebe poskrbijo v Motelu Kisovec.